۱۳ اسفند ۱۳۸۸

حکومتی که در طول دو روز دو بار ضایع شد

دانلود گفتار چهارشنبه محسن سازگارا با حجم 900 کیلوبایت


بگذار در حافظه تاريخ شهرمان بماند سبزها چه فرهيختگاني بوده اند . 15 اسفند روز سبز درختکاري

در سبز ترين روز سال ، سبز بودن را به معناي واقعي آن به نمايش گذاريم .ريشه  نهالي را در شهرت به خاک ايران بسپار و آينده را مرهون خود کن .
در نيمه اسفند ، با من باش . ميخواهيم سبز بودن را براي جهان تعريف کنيم . نماد رويش و سبز شدن را . نماد سبز انديشيدن و سبز بودن را . بياييد تا در کنار هم ، با نمادهاي سبزمان در روز درختکاري شرکت کنيم و سال 88 را در تارخ شهرمان ثبت نماييم . شهرهايي سر سبز خواهيم داشت که تاريخ تولد آن به سبز ترين سال سياسي و اجتماعي  تاريخ ايران باز ميگردد .

-------------------------------------------------------------------------------------

۸ مارس روز جهانی زن، همراه با زنان در ایران

مارس، روز جهانی زن است. روزی که به خاطر تبعیض‌هایی که علیه زنان اعمال می‌شود، بیشتر به روز جهانی اعتراض به نابرابری زن و مرد تبدیل شده است. این روز اگرچه از سال ۱۹۱۰ به عنوان روز زن شناخته می‌شد، اما از هشتم مارس سال ۱۹۷۷، سازمان ملل رسماً این روز را به عنوان روز زن به رسمیت شناخت. جنبش زنان ایران نیز در سال‌های اخیر بیش از پیش برای احقاق حقوق خود فعال شده و با کمپین یک میلیون امضا و سایر فعالیت‌های برابرطلبی، علیه تبعیض علیه زنان فعالیت می‌کند. به مناسبت روز جهانی زن، عده‌ای از زنان ایرانی نیز در شهر پاریس تظاهراتی برگزار کردند و به قوانین تبعیض‌آمیز ایران که حقوق زنان را سلب می‌کند، اعتراض کردند. (عکس اول) زنان ایرانی، با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها، با امیدواری چشم به آینده دوخته‌اند.


--------------------------

بعد از دروغ بزرگ مصلحی درباره دستگیری ریگی از درون هواپیمای قرقیزستان وبسایت مکارم شیرازی تکذیبیه ای درباره فتوای صادره از طرف حکومت که به مکارم نسبت داده شده بود صادر کرد   قوه قضاییه در حکم اعدام
محمد امین ولیان، دانشجوی ۲۰ ساله ی دانشگاه دامغان، با استناد به سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص محارب بودن حرمت‌شکنان روز عاشورا صادر شده است.   اینم متن تکذیبیه
از سوی دفتر حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی(مد ظله) منتشر شد
تکذیبیه شایعه فتوای اجرای حکم اعدام

ما مطلقاً چنين فتوايي در باره چنين اشخاصي نداده ايم و اين شيطنتي است که بعضي از سايت ها انجام داده اند.

با توجه به انتشار خبری به این مضمون که : 

"خبرنگار ندای سبز آزادی مطلع شده است که در پرونده این دانشجوی 20 ساله محکوم به اعدام به سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص محارب بودن حرمت‌شکنان روز عاشورا استناد شده است"

و سوء استفاده گسترده افراد معلوم الحال که همواره و به هر بهانه ای در صدد ضربه زدن به نهاد مقدس مرجعیت شیعه بوده و هستند، دفتر حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله) نظر معظم له در این خصوص را بدین شرح اعلام کرد : 

ما مطلقاً چنين فتوايي در باره چنين اشخاصي نداده ايم و اين شيطنتي است که بعضي از سايت ها انجام داده اند. ان شاءالله طبق موازين اسلام عمل کنيد و عجولانه قضاوت نفرماييد؛ خداوند همه را مشمول لطف خود قرار دهد. در ضمن ما مي دانيم بعضي از جوان ها تحت تأثير هيجانات خاصي دست به بعضي از خشونت ها زده اند که بايد آنها را ارشاد و راهنمايي کرد و در صورتيکه وابسته به گروهاي خاص فاسد و مفسد بيگانه نباشند؛ مشمول عفو واقع شوند .

 

این تکذیبه تنها و تنها بخاطر تماس های پی در پی شما با دفتر شیرازی حاصل شده.

قتل گلچین صالح پور, زندانی سیاسی کرد زیر شکنجه

گلچین صالح پور 23 ساله از اهالی مهاباد که چندی پیش از سوی اطلاعات این شهر بازداشت شده بود در تک سلولی این نهاد امنیتی تحت شکنجه ی نیروهای موسوم به سربازان گمنام امام زمان جان باخت. پیکر بی جان این دختر کرد به دور از انظار عمومی از سوی نیروهای همین نهاد امنیتی در مکانی نامعلوم دفن شده است. خانواده ی مقتول که از قشر بسیار فقیر جامعه به شمار می آیند تا کنون از زمان قتل فرزندشان و محل دفن وی اطلاعی ندارند. طبق تحقیقات انجام شده، در اطلاعات شکنجه ی روحی و جسمی رکن اصلی و ثابت اعتراف گرفتن اجباری از متهمان موسوم به بازجویی می باشد. شایان ذکر است اطلاعات در کردستان سابقه ای سیاه در زمینه ی شکنجه و سرانجام قتل جوانان کرد دارد. که از آن جمله می توان به شهیدان ابراهیم لطف اللهی، شوانه سید قادری، کاوه عزیز پور و بسیاری دیگر اشاره نمود. شهید عگید نیز تحت شکنجه های وحشیانه ی اطلاعات خوی یک پای خود را از دست داد و پس از قطع آن، بدون دادگاهی و حکم قضایی توسط جلادان همین نهاد امنیتی به دار آویخته شد و پس از آن نیز هیچ گونه پیگرد قانونی گریبانگیر این نهاد جنایت پیشه نشد. همچنین شهیدان احسان فتاحیان و فصیح یاسمنی که از شکنجه های مرگبار اطلاعات جان سالم به در برده بودند ظاهرا به حکم قوه ی قضائیه اما فی الواقع به خواست همین نهاد انسان ستیز به دار آویخته شدند



دستگیری معصومی نژاد خبرنگار صداوسیما در ایتالیا به اتهام جاسوسی و قاچاق اسلحه

پلیس ایتالیا از بازداشت ۷ نفر به اتهام جاسوسی و قاچاق سلاح به ایران خبر داد. از این هفت نفر پنج نفر ایتالیائی و دو نفر به نام های حمید معصومی نژاد و همایون بختیاری ایرانی هستند. حمید معصومی نژاد از سال ها قبل در ایتالیا بعنوان خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی فعالیت می کند




۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
لطفا لينك دانلود فيلم حمله به كوي دانشگاه را اصلاح كنيد و يا لينك جديد و سالم قرار بدهيد.

با تشكر
حسن