۲۴ اسفند ۱۳۸۸

برنامه اینترنت دانلود منیجر INTERNET DOWNLOAD MANAGER

نمی تونم از یوتیوب فیلم دانلود کنم . نمی تونم از سایت اولترا سورف آخرین ورژن برنامه رو دانلود کنم . نمی تونم فایل های سایت سازگارا رو دانلود کنم . اینها سئوالاتیه که برا منم پیش اومده بود . برای دانلود انواع روشها و برنامه ها موجوده که همتون استادین . منتها این روشها همیشه بعد یه مدتی فیلتر میشه . و دیگه نمیشه باهاشون کار کرد . من خودم به شخصه کلهم با اولتراسورف توی اینترنت میچرخم . راههای دیگه هم دارم باسه روز مبادا که فعلاً چون اولترا کارم رو راه میندازه ازشون استفاده نمی کنم. برای دانلود فایلهام هم همیشه از از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده می کنم . که تقریباً تمامی دانلودهام رو با اون انجام میدم . امروزم میخوام اون رو براتون بزارم . فقط اگه دوستان میدونن نسخه اصلیش رو چطوری میشه تهیه کرد به ما هم بگن که آدرسش رو تو این پست بزاریم
نصب برنامه راحته خوب اول برنامه رو  نصب می کنید
و مسئله اصلی میمونه کرکش .
نسخه ای که من گذاشتم باسه دانلود ورژن 5.17 هست
داخل همین فایل فشرده و توی فولدر پتچ دو تا فایل میبینید که حتما و حتما باید کپی بشه داخل فولدری که برنامه نصب شده و بعد اجراش کنید
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager
نکته----اگه ویندوزتون ویستا یا سون بود حتماً هنگام اجرا روی اونها کلیک راست کنید و گزینه
  رو کلیک کنید وبعد فایل رو باز کنید ran as administrator
اول هم فایل پتچ و بعد فایل کیجن رو اجرا و تمام . دقت در این نکات الزامیه وگرنه نسختون محدودید پیدا می کنه .
این هم لینک دانلود برنامه
http://www.mediafire.com/?ht13mmwi2dm


و حالا برنامه نصب شد چه بدرد میخوره یا بهتره بگم چه فرقی میکنه با برنامه های دیگه
1- در دانلود از یوتیوب وقتی گزینه پلی (اجرای ویدئو ) رو کلیک کنید بالای ویدئو یک آیکنی ظاهر میشه که شما میتونید ودئو رو مستقیما از یوتیوب دانلود کنید . با قابلیت برگشت پذیر . یعنی شما میتونید ودئو رو نصفه دانلود و فرداییش بیایید و نصفه دیگش رو دانلود کنید . البته برای اجرای ودئو ها باید برنامه ریل پلیر رو حتماً داشته باشید و برای تبدیلش این برنامه رو پیشنهاد میکنم . برنامش رایگانه اینم لینک دانلودش

 2- دومی که مهمترینشه هنگام دانلود از سایت هایی مثل سایت اولترا سورفه که وقتی برنامه اولترا بازه ، بخاطر سرعت پایین اینترنت شما نمی تونید با خود اینترنت اکسپلور و یا موزیلا دانلود کنید . پون اولترا دائم در حال قطع و وصل شدنه و وسط کار ارور میده و کنسل میشه . این مشکل تو سایت سازگارا هم هست . که البته با سایت های فیلترشکن مشکل حله ولی گیر آورنشون خیلی سخته . حالا اگه با این برنامه بخواین دانلود کنید بازم نمی تونید . این بعلت فیلتر بودن سایته و شما باید آی پی آدرس برنامه اولترا رو توی قسمت پروکسی برنامه ست کنید . که در ادامه بهتون میگم چطوری . حالا شاید بشه ویدئو های یوتیوب رو بدون ست کردن پروکسی و فقط با باز بودن اولترا دانلود کرد ..و  اونم بخاطر اینه که آدرس ویدئو های یوتیوب با آدرس اصلی فرق داره و اوشکولای ایرانی فیلترش نکردند . ولی بدون ست کردن پروکسی هیچ وقت نمی تونید از سایت سازگارا و یا اولترا ریچ دانلود کنید . البته تا زمانی که سرعت اینترنت اینطوریه و خوب اگه بالا بره بخاطر سرعت دانلوددیگه مشکلی نخواهد داشت .
3-این برنامه قابلیت های زیاد دیگه ای هم مثل برنامه های دالود دیگه ای داره . مثل خاموش شدن کامپیوتر بعد از دانلود . و چیزای دیگه ای که فقط خودتون باید ببینید اونا رو .
اگرم سئوالی داشتید و یا اگه فکر میکنین نامفهوم بود به من بگین .
بازم میگم  اگه دوستان میدونن نسخه اصلیش رو چطوری میشه تهیه کرد به ما هم بگن که آدرسش رو تو این پست بزاریم

هیچ نظری موجود نیست: