۲۸ خرداد ۱۳۸۹

خصوصیاتی که شعله تحریک جنسی خانم ها را خاموش می کند


با اجازه امیرخان سیاسی حال بهم زن اینم مطالب من .

نرم افزار «ھی استک» نرم افزاری برای عبور از فيلترينگ در ايران و فراھم ساختن دسترسی به اينترنت آزاد، به زودی به کاربران ايرانی ارائه می‌شود. 

 

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از سی میل، نرم افزار ھی استک «Haystack» نرم افزاری برای عبور از فيلترينگ در ايران و فراھم ساختن دسترسی به اينترنت آزاد، به زودی به کاربران ايرانی ارائه می‌شود.

بسته نرم افزاری «ھی استک» برای سيستم عامل‌ھای ويندوز Windows ، مک Mac و يونيکس Unix تهیه شده که به ويژه روش‌ھای فيلترينگ دولت ايران را ھدف قرار می‌دھد.

بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی «هی استک» هویت استفاده کنندگان این نرم‌افزار پس از اجرای این برنامه مخفی خواهد ماند و کاربران می‌توانند به آسانی به وب‌سایت‌های فیلتر شده دسترسی داشته باشند.

پیش از این، آستین هیپ، مدیر اجرایی مرکز پژوهش سانسور در سانفرانسیسکو و مدیر پروژه «هی استک» گفته بود که این برنامه یک پوشش حفاظتی داد که از طریق آن مردم به «شهروند ـ روزنامه‌نگار» تبدیل می‌شوند و می‌توانند کار اطلاع‌رسانی را بدون ترس از بازداشت، زندان یا شکنجه انجام دهند.

بر اساس اعلام سایت رسمی «هی استک» این نرم‌افزار به زودی در اختیار کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت.

وب‌سایت نرم‌افزار «هی استک»


مطلی برای شما مردای عوضی که زنتون رو ......

خصوصیاتی که شعله تحریک جنسی خانم ها را خاموش می کند


اگر می خواهید همسرتان را از سکس بیزار کنید، یا او را به آن علاقه مند کنید، باید همه اینکارها را انجام دهید.
اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان نباید کارهای زیر را انجام دهید:




ایجاد برنامه برای زندگی جنسی


اول اینکه، اگر می خواهید واقعاً حال و هوای یک سکس عالی را از بین ببرید، باید آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت 10 انجام دهید. این می تواند خیلی خسته کننده باشد.
با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید.



او را فقط برای رابطه جنسی بخواهید


یک نباید دیگر برای سکس این است که فقط زمانی به همسرتان دست بزنید که می خواهید سکس داشته باشید. اگر برای ابراز احساس به همسرتان به خودتان زحمت ندهید، همسرتان خیلی زود سکس با شما را کنار خواهد گذاشت. چون دیگر برای او آشکار خواهد شد که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.



به یک طریق سکس داشتن


احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق سکس کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.
تنوع دادن به رفتارهایتان حین سکس و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد.



مجبور به سکس


نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما سکس داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.

رابطه جنسی تجربه ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به سکس کنید، وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به سکس با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید.



بهداشت ضعیف


زنها از اینکه مردشان بوی بد بدهد بیزارند. قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید. علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.



سست نباشید


یک حقیقت ساده درمورد سکس این است که زنها دوست دارند با مردهایی سکس داشته باشند که واقعاً مثل مردها رفتار کنند. اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.



خشونت بیش از حد


خشونت بیش از حد هم از جمله خصوصیات بدی است که می تواند کشش خانمتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر او تصور کند که فقط به فکر لذت خودتان هستید مطمئن باشید که هیچ لذتی از سکس با شما نخواهد برد. بااینکه زنها از مردهایی خوششان می آید که با اعتماد به نفس عمل می کنند اما نباید هیچوقت در برخورد خود با آنها بیش از حد خشونت به خرج دهید. ملایم و در عین حال محکم باشید و قبل ازاینکه هر نوع رفتار خشونت آمیز را شروع کنید، اطمینان یابید که او به آن علاقه دارد. در غیر اینصورت شعله کشش او را به کلی خاموش خواهید کرد.



رفتارهای عجله ای
(
بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی
)


یک مسئله دیگر که میل جنسی همسرتان را به کلی کور می کند، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از سکس بروید که بیشتر از همه به آن علاقه دارید. صادقانه باید بگویم که اینکار یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از سکس با شما بیزار می کند.

بدون مقدمه رفتن سر سکس یکی از عواملی است که کشش طرف شما به رابطه جنسی کاهش می دهد. اگر شما هم یکی از آن مردهایی هستید که فکر می کنید سکس اصلاً نیازی به مقدمه و پیش نوازی ندارد، و می توانید بدون آن سریعاً به سراغ قسمتی بروید که خودتان بیشتر می خواهید، مطمئن باشید که فقط همسرتان را ناراحت خواهید کرد. پس اگر او هم خیلی در رفتارش با شما خوب نبود، دیگر گلایه نکنید چون این عمل واقعاً برای او رنج آور است. زنها برای تحریک شدن نیاز به عشق دارند و برای آنها پیش نوازی و مقدمه به همان اندازه عمل اصلی اهمیت دارد.




منبع: سايت مردمان


دانشمندان ناسا پیش بینی کردند که توفان خورشیدی که قرار است در سال 2013 رخ دهد می تواند برای زمین به یک فاجعه بزرگ و حتی نابودی دنیا تبدیل شود. به گزارش مهر، در تقویم مایاها 21 دسامبر 2012 به عنوان پایان دنیا پیش بینی شده است. اکنون گروهی از دانشمندان ناسا با بررسی رفتار خورشید هشدار دادند که پایان دنیا با یکسال تاخیر می تواند در سال 2013 رخ دهد. ارزیابیهای ناسا نشان می دهد که توفان خورشیدی سال 2013 یک فاجعه بزرگ است چون شدت آن 20 برابر ویرانگرتر از اثرات ناشی از عبور توفان کاترینا در آمریکا است و می تواند عملکرد شبکه های تلویزیونی و اینترنت را به شدت مورد تهدید قرار دهد. دانشمندان ناسا در این خصوص اظهار داشتند: "زمین و فضا به روشی کاملا جدید برای تاریخ بشریت با هم تمام خواهند گرفت." فوریه گذشته که ناسا رصدخانه دینامیک خورشید (SDO) را پرتاب کرد محققان لابرتوار روترفورد در آکسفورد شایر انگلیس در خصوص اثرات بادهای خورشیدی بر روی بازیهای المپیک 2012 هشدار دادند. اکنون کارشناسان ناسا نسبت به خطرات بالقوه ای که توفان عظیم خورشیدی در فاصله 150 میلیون کیلومتری و در سال 2013 می تواند برای زمین داشته باشد هشدار دادند. به گفته این محققان، در حال حاضر فعالیت خورشیدی بسیار شدید شده است و در سالهای آینده نیز میزان آن افزایش خواهد شد و منجر به بروز یک فاجعه بی سابقه خواهد شد. این توفان بر روی سیستمهای انرژی و ارتباطات زمین اثر خواهد گذاشت و عملکرد پلاسمای خورشیدی به شدت زندگی مملو از فناوری امروز را مختل خواهد کرد. براساس گزارش تلگراف، این توفانها می توانند تمام ابزارها از آی- پاد تا ماهواره ها را در معرض نابودی قرار دهند و منجر به قطع برق در بسیاری از مناطق دنیا شوند. رصدخانه SDO در ماههای اخیر تصاویر منحصربفردی از لکه های خورشید در فتوسفر (لایه خارجى بسیار داغ اتمسفر خورشید) را ارائه کرده است. این لکه های درخشان که با روشن شدن خود میزان زیادی انرژی آزاد می کنند از این مسئله حکایت دارند که ستاره مادر وارد بیست و چهارمین چرخه فعالیت خود (از زمانی که ستاره شناسان با کمک دستگاههای اپتیکی شروع به رصد آن کرده اند) شده است. به طور متوسط چرخه ها 11 سال را طی می کنند و بنابراین از حدود دو قرن و نیم قبل دانشمندان با وسواس خاصی اطلاعات مربوط به خورشید را جمع آوری کرده اند.





كباب شيشليك با استخوان

آدرس عکس http://www.iranianuk.com/uk87/pic28/or_661413.jpg

مواد لا زم:


گوشت گوسفندي 350 گرم
فلفل دلمه اي= 2 عدد
پياز= 4 عدد
پياز رنده كرده =1 قاشق
گوجه فرنگي= 8 عدد
ماست= 2/1 پيمانه
آب 2 عدد ليمو
زعفران =1 قاشق مربا خوري
روغن= 4 قاشق
نمك و فلفل

البته به نظر من کیوی رو هم باید بهش اضافه کرد . به قول مامان عین جوجو نرم میشه و آمادست باسه گاز زدن
طرز تهيه:
براي تهيه شيشليك بايد از گوشت گوسفند استفاده نمود .
نكته قابل توجه براي كباب خوب انتخاب گوشت آن است كه بايد نرم باشد (بوسيله گردوهاي مخصوص نرم كننده گوشت نيز مي توان گوشت را ترد و نرم نمود ) ولي بهتر است گوشت را با آب پياز و فلفل 24 ساعت قبل آماده و نرم نمود . انواع كباب بايد در عين پختگي زياد خشك نشود. گوشت را تقرﻳﺒﺄ بقطر دو سانتي متر مي بريم و شكل آن نيز لا زم نيست منظم باشد سپس پياز را نرم رنده مي كنيم و روغن زيتون و فلفل را با پياز رنده شده مخلوط مي كنيم و گوشت را در اين مايه مي خوابانيم و مي گذاريم لا اقل يكشب بماند بعد گوشتها را به سيخ كشيده و كمي روي آنرا مي كوبيم بايد بين هردو يا سه قطعه كوچك دنبه به سيخ كشيد و موقع طبخ حرارت بايد كمي ملا يم باشد


88888888888888888888888888888888888888888888888888
چه هفتاد درصد و چه 30 درصد خلاصش اینکه برادرا زنها رو ختنه نکنید
چند روز پیش یه گزارش تو بی بی سی دیدم درمورد ختنه زنها . داداشم نشسته بود داشت میدید . به مامانم  آروم گفتم که یعنی چی . . چطوری ختنه میکنند . که مامانم گفت . اوم ایم اوم . یهو داداشه از اون ور داد میزنه . نگار شما دخترا مگه .... گفت دیگه گی میمونه ازش . منم سرخ شدم . مامانم گفت آره باسه شما مردا گی میمونه . باسه ما زنها همه چی میشه پر . که خبرنگار بی بی سی در ادامه صحبت های مادر عزیزم ( خاله جون امیر گوزو ) گفت : این کار باسه از بین بردن میل جنسی زنهاست .
گویا این کار ماله عرب جاهلیت بوده که مثل خیلی از سنت های این قوم اشتباهی به اسم اسلام وارد شده . که البته اینطور نیست

-888888888888888888888888888888888888888888888888


عكس گلشيفته فراهاني بر روي جلد مجله ايتاليايي







۳ نظر:

ناشناس گفت...

نگار جان بیخیال شو
بذار امیرعلی سیاسی بنویسه!!!!!!

ناشناس گفت...

شوخی کردم گلم عالی بود باریک!!!!!!!!!!!
جالب بود
تنوع لازمه
مرسی

ناشناس گفت...

ممنون