۳۰ خرداد ۱۳۸۹

معرفی سه فیلترشکن خوب+امیر احمق نمک نشناس

سلام به دخترای نازنین و آقا پسرای همیشه بچه ننه ی گنده گوز
امروز خیلی داغونم . آدم سبب خیر بشه ولی ندونه بعدش چی شده . هر چی زنگ میزنم به این دختره عاطفه میگم چی شده هیچی نمیگه . امیر هم زنگ میزنم میگه به تو چه !!! پسره ی گوزو باسه من آدم شده . بیشتر از همه از این دختره عوضی عاطفه حرصم میگیره . یه پسره مظلوم گیر آورده . ای خدا دستی دستی داداشمو بدبخت کردم . تحدیدش میکنم فیلمای مسخری بازیشو نشون امیر میدم . گفت بده . میگه عشق منو امیر عمیق تر از این حرفاست . ههههعععععع حالم بهم خورد . دختره سلیته . تا دیروز وقت سر خاروندن نداشت انقدر تلفناش زنگ میخورد . شما تا حالا دیده بودین یه دختر 3 تا موبایل تو کیفش باشه . من دیدم . اونم این عاطفه بیشوره . یکی دو ساعت دیگه امیر میاد پیشم . یک حالی از این دختره من بگیرم . ولی قبل از اون کاری میکنم این پسره به غلط کردم بیافته . میدونم چی کارش کنم . امیر اگه این متن رو میخونی که غلط میکنی بخونی بدون که امشب ......
اصلا ولش کن . من تا بخوام این پسره رو شوهرش بدم کلی از سنم ری... شده رفته .
----------------------------------
امروز میخوام سه تا فیلترشکن توپ رو باستون معرفی کنم . این سه تا فیلترشکن به قول امیر کوچولو ایز نات سیف تشریف دارند  و بخاطر همین امن نبودن تو بلاگشون قرار ندادند . ولی از اوجایی که الان سه دنگ این وبلاگ بنام بزرگ زن آزاد دنیا یعنی نگار خانومه . خوشگل خانومو ابرو کمونه . هر کار دلم بخواد توش میکنم . اولا که دوستان گفتن این فیلترشکنا کار میکنه
-
1
-
اولین فیلترشکن پوف تشریف دارند

پس
puff
خوده سایتش میگه
Puff is a secure proxy software & service, it is provided AS IS without any warranty
خلاصش اینکه اگه مثل من کلتون بوی قرمه سبزی نمیده خوبه استفادش کنین
اینم لینک دانلود
http://www.erights.net/puff/p003.321.rar
-
2
-
دومیش فیلترشکن سیمرغ سبزه
اینم بد نیست
لینک دانلود
https://simurghesabz.net/download.php
 -
3
-سومیشم که یه پسر خوشگله اومد گفت و من امتحانش نکردم فیلتر شکن یوز جامپ تشریف دارن
گویا این فیلترشکنش معتربه . خود سایتش که میگه ما دستمال به دست حقوق بشر و از این چرت و پرتاییم
گویا شیوه کارش مثل همین های استک جناب دوست و برادر آستین هیپ هست .
لینک دانلود
از سایت مرجع
http://beta.usejump.com/usejump_installer_latest.exe
و از لینکی که دوستمون معرفی کرد
http://www.4shared.com/file/DGJ_czeo/usejump_installer_latest.html?err=no-sess
تمامی لینک ها به احتمال زیاد فیلترند پس بهتره از فیترشکن استفاده کنید و آی پی فیلترشکن رو توی برنامه دانلودتون ست کنید . چون با مرورگرتون و با این سرعت های مسخره اینترنت توی ایران نمیشه دانلود کرد .
---------------------------------------------

و اما جواب انتقادات نابجا و محبت آمیز شما دوستان
-
اولی که با نظرم موافق نیست . نیست که نیست . گفته باشم از این ژیگولای اصلاح طلب نیستم . بنده موافقت شدید با دیکتاتوری دارم . من کلا دیکتاتور دوست دارم . حالا میخواد یه آدم باشه و یا یه موجود عجیب الخلقه ای بنام آخوند . بنده مخالفت خودم رو با دموکراسی ( زورگفتن اکثریت به اقلیت ابراز میدارم . ) . من کلا حامی اقلیتم . مخالفم . خوب باش .
شوخی کردم . تو رم دوست دارم با ما باش . بازم سر بزن که بعد اینکه امیر وبلاگ رو ازم بزور پس گرفت نگه چرا آمار بلاگ پایین اومد
بالاترین توپه  . مخالفم شدید . .
------  
دومی
و کمی از سومی
یعنی من اینجا کشکم . که هی امیر امیر میکنین . آخه امیر مگه چیکار میکنه که من نمیکنم . بابا کلی خبر سیاسی که میزارم . تازه سه تا فیلترشکنم که معرفی کردم دیگه چی میخواین .؟؟؟؟  اصلا من میخوام این وبلاگ رو بر پایه نظر خودم اداره کنم . از این به بعد همه چی تغییر میدم .
در مورد دیال آپم باید بگم که خواهشمونیم این سرویس دیال آپ ماله زمان قوم اسهال طلب رو ول کنید . الان به برکن ظهور دکتر ماموت انتری گشاد سروعت اینترنت پر سرعت رفته بالا هیچ قیمتشم اومده پایین . دیال آپ رو بیخیال شین . بعدم از موزیلا فایر فاکس اگه استفاده کنی به طور حتم مشکلت حل خواهد شد .
----------
همین
و اما خبرهای حال بهم زن سیاسی

ويدوي به شهادت رسيدن يك جوان به دست بسيجيان وحشي و آدم كش در پايگاه بسيج صاحب الزمان واقع در اول خيابان آذربايجان جنب مسجد لولاگر.در خبرهاي آن زمان صداوسيما و خبرگزاري هاي كودتاچيان به دروغ گفته بودند كه مردم به مسجد لولاگر يورش بردند و انجا را به آتش كشيدند كه مستند ساختگي نيز از صداوسيما ضرغامي و دار و دسته پخش كردند.انچه در اين تصوير مي بينيد دفاع مردم از خود در برابر شليك گلوله از سوي بسيجاني كه بر روي بام پايگاه بسيج هستند.مردم با پرتاب سنگ و آتش زدن پارچه با بنزين به سوي بسيجان از خود دفاع مي كنند.در زماني كه ان جوان به شهادت مي رسد مردم همه با هم مرگ بر خامنه اي مي گويند و هلي كوپتر هاي بر فراز تهران مي چرخند و بر سر مردم گاز اشك آور مي ريزند
بلاگفا و کلوپ هم فیلترشدند . حالا جالبش اینه که اینا تو لیستن . وای به حال ما
http://www.freezpic.com/pics/78956ccb99db6a0622eb7aac8ea9dc71.PNG
فیلمی در مورد صانعی شامل عکسهای حمله به خونش و یکی از سخنرانیهاش
  kaleme.com ***************************
http://img687.imageshack.us/img687/4697/99355107.jpg

عکس:لمور خوش برخورد


سخن قصار




تن فروشی امن در تهران با حمایت بسیج و نیروی انتظامی

هر شب خیابان تخت طاووس بعد از ساعت ۸ شب چهره دیگری به خود می گیرد. پیاده باشی یا سواره، وقتی وارد این خیابان میشوی از همان ابتدای مسیر متوجه تراکم ماشینهای متنوعی میشوی که شتابزده برای کنار کشیدن از وسط خیابان در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.
اگر
برای اولین بار با این منظره مواجه شوی و از ماهیت آن اطلاع نداشته باشی فکر می کنی به اصلاح "حلوا خیرات میکنند" . ولی اینجا از خیرات خبری نیست. این بازی پر پیچ و خم ماشینها تنها تلاشی است میان مردان سواره برای خرید تن یک زن. رقابتی پر هیاهو در بازار شبانه و تحت الحفظ تن فروشان زن و ترنس هایی که خیابان مطهری یکی از پایگاههای اصلی و شناخته شده آنهاست.
اگر از نزدیک شاهد صحنه باشی
خواهی دید که در معامله غیر قانونی اما علنی این بازار، فروشنده و خریدار با رضایت خیابان را ترک میکنند.
تن فروشی در این خیابان در ازای
رقمی بین ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان صورت میگیرد. رانندگان ماشینهایی که به سرعت می خواهند خود را به کانون معامله نزدیک کنند عموما در مسیرهای میدان فاطمی، فتحی شقاقی، استاد مطهری(تخت طاووس)، سهروردی و برگشت از شهید بهشتی و مصلای بزرگ و نیمه تمام تهران و باز خیابان مطهری در ترددند. طی دو یا سه ساعتی که در هر کجای این مسیر ۱۰ کیلومتری ایستاده باشی و به دقت خیابان را در نظر بگیری تعداد زیادی خودرو را در حال چرخش به دور محیط این مسیر مستطیلی خواهی دید. این ماشین ها عموما تک سرنشین و یا با یک همراه هستند که با وجود روسپیان زیاد این مسیر شاید ساعتها به دنبال روسپی دلخواه خود میگردند. بنا بر آمار رسمی پلیس تهران هر روسپی حداکثر ۵ دقیقه از وقت خود را در خیابان منتظر مشتری می ماند، بنابراین سرگردانی این ماشین ها تنها به دلیل یافتن زن یا ترنسی ویژه است.
تمرکز و توجه این تعداد از مردان در این مسیر (که البته
تنها محل بروز یا وجود چنین مراودات و معاملاتی در کلان شهر تهران نیست) قبل از هر چیز این سئوال را در ذهن شکل می دهد که این مردان به دنبال چه سطحی از ارضای نیازهای جنسی خود هستند که با چنین ولع و حساسیتی به این روشنی وارد این بازی به ظاهر خطرناک میشوند.
در این شرایط که همه
نهادهای حکومتی مرتبط با امنیت اجتماعی و ضابطان حفظ اصول و ارزشهای اسلامی در صدد مقابله یا پیشگیری (ولو ظاهری) از بروز چنین انحرافاتی در خیابانها و اماکن عمومی هستند، این عریانی در خرید و فروش تن در خیابانهای پر تردد و اصلی بیش از هر چیز بر سازمان یافته بودن و تحت کنترل بودن فروش سکس در ایران صحه می گذارد.
حامد که خود یکی از
مشتریان سکس خیابانی است معتقد است: " این زنان از سوی تعدادی از بسیجی ها حمایت می شوند" او دلیل باور خود به این موضوع را شهادت بسیاری از زنان تن فروش خیابانهای اصلی و پر مشتری می داند. حامد که هفته ای دو شب را در خیابان های تخت طاووس و عباس آباد در آمد و شد می گذراند می گوید:" تقریبا همه این زنان را حداقل یک بار سوار ماشین خود کرده و با آنها درباره قیمت و کیفیت ارائه سرویس صحبت کرده ام و در نهایت با نیمی از آنها سکس داشته ام. در ارتباط زیادم با آنها بارها شنیده ام که نیمی از درآمد خود را به مردانی می دهند که تحت عنوان بسیج یا نیروی انتظامی و … در مسیر همان خیابانها در گردش هستند و بازار این زنان را کنترل می کنند"
مهدی
که محل زندگی او در خیابان لارستان است و معمولا شبها در پیاده روهای خیابان تخت طاوس و ولیعصر قدم می زند در اظهار نظر مشابهی معتقد است: "گروهی از ماموران پلیس و عوامل بسیج گردانندگان اصلی روسپیگری در این مسیرها هستند". وی که از مشاهدات خود در این ارتباط استفاده می کند می گوید: "این حمایت دولتی بسیار واضح است، چرا که زنانی که تجارت سکس می کنند با ظاهری مشخص تا نیمه های شب بدون اینکه کسی مزاحمشان شود در این مسیر پرسه می زنند. کافی است مثلا کسی آنها را به زور سوار ماشین خود کند بالافاصله سر و کله یک مامور پیدا می شود و کارشان به پایگاه بسیج یا ساختمان وزرا می کشد. هر چند همه راه فرار را هم بلدند و کافی است در طول مسیر از خیر وجه المعامله بگذری و این پول را به عنوان وجه المصالحه دو دستی تقدیم پاسداران حریم ارزشهای اخلاقی کنی تا آزاد شوی"
حمیدرضا
دانشجو و یکی از مشتریان این زنان است. او سرکوب ۳۰ ساله روابط جنسی را عامل اصلی گرایش مردان به این نوع نازل و بی کیفیت سکس می داند و می گوید: "همه ما عادت کردیم بدون در نظر گرفتن زشتی و زیبایی به فرمان دورنی مان که می گوید فرصت را از دست نده گوش دهیم. شاید هیجان کاذب اینکه آدم کاری خلاف قانون انجام می دهد هم بی تاثیر نباشد. در ضمن این حس که با مقداری پول می توانی هر خدمتی دریافت کنی و صاحب تن زنی شوی که حق ندارد چیزی از تو بخواهد، به نوبه خود حس جالبی است که احتمالا همه مردان از تجربه آن لذت می برند.
سویه دیگر
صحبتهای حمید را در گفت و گو با سامان می شنویم. او ساکن یوسف آباد است و حالا در خیابان فتحی شقاقی در جستجوی زن دلخواه خود می گردد.
سامان
می گوید: "با شناسایی این زنان سعی در درجه بندی همکاری آنها برای ارضای خود کرده ام و به این ترتیب با داشتن شماره تلفن های آنها بسته به قیمت یا کیفیت خدماتشان با آنها تماس می گیرم. شب هایی که وقت و حوصله دارم چرخی می زنم تا به لیست خود اضافه کنم. با تمام این وسواس ها به نظر من سکس با روسپی ها مثل خوردن یک ساندویچ است. وقتی گرسنه ای به یک تکه نان هم قناعت می کنی اما مثلا همبرگر را ترجیح می دهم. حالا وقتی خیلی گرسنه نباشم و کمی حوصله به خرج دهم زنی را می خرم و این همان مقوله ساندویچ و یک تکه نان است برای من."
سامان تجربه
بازداشت در همین خیابان را نیز دارد. او تعریف می کند که چگونه پس از سوار کردن یکی از زنان تن فروش توسط گشت پلیس مجبور به توقف می شود. یکی از ماموران پس از اخذ مدارک او سوار ماشین اش می شود و دستور حرکت به سمت بازداشتگاه را می دهد. اما چند خیابان آنسوتر به دستور همان مامور زن تن فروش پیاده می شود و او می ماند با یک پلیس وظیفه شناس که با پنجاه هزار تومان قصه بازداشت را فراموش می کند.
دکتر پوریا که به تازگی مدرک
دکتری جامعه شناسی خود را از دانشگاه تهران گرفته است پس از شنیدن بخش هایی از اظهارات مصاحبه شوندگان، مورد اخیر را به عنوان نمونه ای از سواستفاده از زنان تن فروش توسط پلیس یا نیروی های بسیج می داند و معتقد است: "دولت، پلیس و قوه قضائیه هرگز نه توان مقابله با روسپیگری را دارند و نه علاقه ای به این کار دارند. ضمن آنکه عده زیادی از به اصطلاح خودی ها در تجارت سکس مشارکت دارند. آنها وجود این تجارت را بر خلاف ادعاهای رسمی اجتناب ناپذیر می دانند و ترجیح می دهند سود آن را به دست دیگران نسپارند. عملا هیچگاه برخورد قاطعی با روسپیان نمی شود و بیشتر فشارها بر روی زنان عادی است که مثلا پوشش مورد پسند آقایان را ندارند. همین تاکید پرجنجال بر ازدواج موقت انعطاف مسئولان در مقابل سکس های خارج از خانواده و خیابانی را نشان می دهد. اینکه در ایران شبکه ای سامان یافته و منسجم قاچاق و فروش سکس وجود دارد قابل انکار نیست. اخباری که هر از چندی در رسانه ها منتشر می شود و حاکی از حراج دختران ایرانی در بازارهای عرب است دلیلی بر این مدعا است. همه ما هم می دانیم هر جا پول هنگفت باشد دست غیر خودی از آن کوتاه است. در این میان سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی که مدعیان قدرت و مقابله با تعرض به کشور هستند، طبیعتا سهم خواهان جدی این تجارت پر سود هستند. شاید بعد از نفت و قبل از واردات و صادرات انحصاری و پولشویی، تجارت سکس پر سودترین عرصه اقتصادی است که جولانگاه خودی ها شده است."
روسپیان زیر تابلو
خیابان های اصلی می ایستند. آنها از تاریکی شب نمی ترسند، آنها به خشونت جاری تن داده اند، روسپیانی که زیر تابلوهای "مطهری"، "بهشتی"، "مصلا" و "فتحی شقاقی" ایستاده اند حتی اگر گرسنه باشند می دانند چشمانی، به بهای نیمی از درآمدشان، مراقب آنها هستند. زیر این تابلوها امنیت روسپیان تضمین می شود.


مرموزترین بیماری های جهان  

نشریه لایو ساینس از میان تمامی بیماریهای لاعلاجی که در تمدن امروز بشر وجود دارد 10بیماری که پزشکان را بسیار به خود مشغول کرده و تا کنون علاجی برای آنها کشف نشده و یا منشا واقعی آنها شناسایی نشده است را معرفی می کند

.

به نقل از مهر، بیماریهای زیادی در جهان وجود دارند که پزشکان می توانند با نوشتن چند جمله بر روی برگه نسخه آن را درمان کنند اما در کنار این بیماریها سری دیگری از امراض نیز وجود دارند که برای درمان پزشکان و دانشمندان را دچار زحمات زیادی کرده اند.

تحقیقات فراوانی برای یافتن درمان و ریشه کنی آنها انجام گرفته اما نسخه نوشتنی برای آنها کشف نشده و یا ریشه اصلی آنها یافته نشده است. نشریهلایو ساینس 10 نمونه از این بیماریهای مرموز و همچنان ناشناخته را معرفی کرده است.

بیماری مورژلونز (Morgellons): این بیماری مرموز که به تازگی کشف شده است نشانه های غریبی از خود نشان می دهد و مبتلایان معمولا از علائم ناخوشایندی که بر روی پوست بدن آنها به وجود می آید شکایت می کنند. برخی ریشه این بیماری را توهمات ذهنی می دانند اما برخی دیگر آن را بیماری واقعی و ناشناخته می پندارند.

سندرم خستگی مزمن: یکی از بیماری هایی است که در گروه عوارض فیزیکی ناشناخته پزشکی قرار دارد و مبتلایان به این بیماری به اندازه ای احساس خستگی می کنند که گاهی برای روزها به خواب و استراحت می پردازند.

بیماری کروتزفلد-جیکوب: یکی از نمونه های این اختلال نادر مغزی به نام جنون گاوی شناخته می شود و می تواند در اثر خوردن گوشت آلوده گاو مبتلا بروز پیدا کند. بیماری CJD معمولا سریع و کشنده است اما پزشکان تا کنون موفق به کشف دقیق دلایل بروز این بیماری نشده اند.

شیزوفرنی: یکی از مرموزترین بیماری های روانی است و مبتلا در این بیماری توانایی خود را در تشخیص واقعیت و توهم از دست می دهد. از نشانه های بیماری هذیان گویی، توهم، سخن گفتن نامنظم و مختل، کمبود انگیزه و نبود احساسات است و منشا این بیماری و درمان آن مانند یک پازل دانشمندان را به خود مشغول کرده است.

اختلال در سیستم دفاعی بدن (Autoimmune Disorder): لوپوس و ام اس از جمله بیماری های به وجود آمده تحت تاثیر این اختلال هستند. در این اختلال اندامهای بدن و فعالیتهای عادی و معمولی آنها به عنوان دشمن شناسایی شده و توسط سیستم دفاعی مورد حمله قرار می گیرند.

پیکا: مبتلایان به این بیماری میل اجتناب ناپذیری به خوردن مواد غیرغذایی مانند کاغذ، چسب یا گل دارند. با وجود اینکه این بیماری معمولا به کمبود مواد معدنی در بدن ارتباط داده می شود، متخصصان تغذیه و پزشکان تا کنون هیچ دلیل قانع کننده ای برای توضیح بروز این بیماری پیدا نکرده اند.

آنفولانزای مرغی: از جمله بیماری هایی است که سیستم دفاعی انسان تقریبا در برابر آن مصونیتی ندارد و ابتلا به آن جان 50 درصد از مبتلایان را می گیرد. تماس مستقیم با پرندگان مبتلا می تواند منجر به ابتلا به این بیماری شود.

سرماخوردگی: با وجود سالانه یک بیلیون مبتلا در ایالات متحده، پزشکان اطلاعات محدودی از این بیماری در اختیار دارند. آبریزش بینی، سرفه و عطسه از نشانه هایی است که انسانها بارها آن را در طول زندگی خود تجربه کرده اند.

آلزایمر: اختلال فرسودگی مغز و فراموشی پیشرفته تعداد زیادی از انسانها در سرتاسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. به دلیل نبود درک درست از دلیل بروز این بیماری درمانی قطعی نیز برای آن کشف نشده است.

ایدز: بیش از بیست سال از ظهور و کشف بیماری مرگبار ایدز می گذرد و تا کنون هیچ درمان قطعی برای آن کشف نشده است. این بیماری اکنون به عنوان یکی از مرگبارترین بیماری های جهان شناخته می شود و اینگونه به نظر می رسد اولین بار از میمونها به انسان انتقال یافته است
.

 

هیچ نظری موجود نیست: